Wednesday, August 25, 2010

mak

uih......ramadhan yg pnh dugaan...Allah sentiasa sygkn aku kan.....
kenapakah hati aku sentiasa x tnteram puasa kali nih. mak pun slalu sakit2 sahaje. blk kg hr tu aku tgk mak dah kurus jer.mkn pun sikit.sesenduk nasi dibagi dua.mkn lauk sawi rebus aje.lauk yg best2 hanya dia masak tuk aku mkn sajer.aku cb menyembunyikn air mata ngan wat lawak.bila dia angkt pinggan tuk gi basuh aku thn dan aku amik nasi yg berbaki dlm pinggannya.x baek membazir mak saje aku tergelak..dlm hati hnya Allah yg tahu. :(.
waktu nk gi semayang tarawih pun mcm tu jugak.mak da x lrt tp nk jugak pegi.muka kepenatan yg terlmpau.aku tau mak x sihat tp digagahkn juga.sbb tulh aku x pnh kisah klu terpaksa blk kg naik moto.pnt mcm mn skalipun aku akan blk juga.aku hanya ada mak.hnya mak yg sentiasa menggembirakan aku.walaupun mak selalu membebel he2... aku x leh byg hidup aku tanpa mak.....

aku sntiasa berdoa semoga mak sentiasa sihat.klu ada rezeki kita gi makkah sesame :)

0 comments:

Post a Comment